www.faceboo.com/raja.goyang.360

Thursday, 14 March 2013

3... 2... 1..... Action!!! (PART 1)

 
Ketibaan Sang Hero..... RAJA GOYANG
 
 
Hi!!! Sayang kat ABANG
 


Pelukan MESRA dua KEKASIH INTIM

 
errmmmmm..... RAJA GOYANG sedang GONCANG
 

KUCUPAN INTIM asmaradana dua KEKASIH








 
Si RAJA GOYANG tinggalkan pentas AKSI......


518 comments:

  1. Isy isy isy.... VIDEO BESI....
    Muka macam Anwar Ibrahim tapi bukan Anwar
    Ni Konspirasi UMNO

    Arghhhh macam macam lagi lah..tapi yang pasti itu adalah Anwar Ibrahim Bangsat. Ni kali video dengan Jantan Gay pulak. Mampos kau Anwar Mampos kau.

    Ya Allah selamatkan Malaysia ni.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. But Hadi Awang said cameras don't have eyes PapaGomo! It's not 'sah' in Islam! And the tummy is not the same!

      He...he is an actor! Maybe Saleh Yaakob because he was in Bangkang Dari Longkang? CONSPIRACY!!!

      Delete
    2. Allah Maha Besar kita berdoa jer Yakin kebenaran akan terbuka tak perlu risau, kalau Anuar Ibrahim dah tentu Datin Sri Dr Wan azizah yg tinggalkan dulu.. kita tengok sampai akhir episod liwat tak menang rasa org malaysia dah cerdik boleh fikir tahun 97 camera dah colour ini pulak tahun 2013 , lagi satu hidden cam kalau niat org nak ambik Video untuk koleksi video dia tak taruk tempat yg nampak dan tak seberapa biasa org nak ambik curi gambar clear baru boleh jual, ini sengaja di jauhkan supaya tak jelas dan org yg buat ni memang tak cerdik kalau nak betul2 mesti nampak clear, takut clear takut tembelang pecah hehehe tak pandai tapi bangang idea yg tak cerdik

      Delete
    3. Macai PR dah panas dah.Macai macai.

      HAHAHAHA!

      Delete
    4. ade plak spy cam nak letak depan hidung.. cerodek buah pelior

      Delete
    5. ..Aku juga tak mahu mana2 PM yang..
      ..Pembunuh
      ..Penyeleweng wang rakyat..
      ..Perasuah..
      ..Perogol..
      ..Penyangak..
      ..Penipu dan Pembohong

      Delete
    6. kesian ko papa gomo, patut le bini ko lari, rupa2ny ko kaki bontot..

      Delete
    7. Makan jamu anwar ni. Badan xmcm 60an pun. Ada gym kot di rumah

      Delete
    8. hahaah video hitam putih kabur lagi. Skrg ni mana ada orang jual kamera hitam putih HAHAHAHAHA

      Delete
    9. badan solid sgt la pulak.. sblm ni gendut.. kehkehkohhh

      Delete
    10. cctv kan hitam putih...apa nak heran... camera cctv lah yang senang nak letak.... boleh tgk kat hp....itu keje aku hari2

      Delete
    11. ehe, galak nampak tulang besi.....

      Delete
    12. hahahah papa gomo kita tengok apa macai PR si king jason 2 nk pusing pasai gambar ni....

      Delete
    13. papa gomo.... pandai rupenye ko sebot Ya Allah.... Bini ko amacam??? hahahahaha

      Delete
    14. ni x sah papa..xde bukti dia meliwat atau wat sex..sbb pic masa menjolok xde hehhehe pssst

      Delete
    15. Dah terlalu banyak dosa, maka Allah sendiri yang membuka aibnya di dunia ... bongkar jangan tak bongkar .. inilah pemimpin yang diagung agungkan sangat oleh penganut-penganut ANU WAR. kah kah kah kah !!! well done !

      Delete
    16. kah kah kah kah terkulat kulat dan terkedu kedu lah para penganut-penganut Anu war menyaksikan gelagat bakal PM yang mereka agung agung kan ... muekekekekeke muahhaahahahaha !!

      Delete
    17. haha...papa oh papa..bini dh tinggalkan ko pasal kuat tabur fitnah...xsedar2 lagi...adui...

      Delete
    18. Kalaupun ia adalah DSAI, saya apa peduli. Itu dia punya pasal. orang politik BN lain ada macam-macam hubungan dengan perempuan lain tapi tak pula disebut. saya tetap akan undi Pakatan.

      Delete
  2. jalu jer papa gomo komen.. kih kih kih.. bukan main suka dia..

    ReplyDelete
  3. haha.. steady la papa gomo.. 3 baris pertama tu memang A

    ReplyDelete
  4. Abg... abg.... abg.....ah ni semua umno buat ni..... umno ni....
    WEH REJIM PEMBANGKANG.... China Doll, Mangsa-Mangsa, Sumpah Laknat, Apa lagi apa lagi yang lum cukup untuk buka mata KAMU MELAYU ???? HABIS LA KO NUAR .... MANUSIA BANGSAT !

    ReplyDelete
  5. Kantoi!!! Tak boleh diberi undi dan jadi PM!!

    ReplyDelete
  6. INI KONSPIRASI.... SEMUA NI UMNO YG RAKAM.
    (YG KAU PERGI TALA TU KNAPA ABG NON..?)

    ReplyDelete
  7. kita sebarkan gambar dalam blog ni agar rakyat tahu siapa manusia bernama Anwar Ibrahim yang kononya nak dijadikan Perdana Menteri Malaysia oleh Pakatan Pembangkang

    Puak PAS??? FUCK U lah.... Kaki Jubor pun kau dok sokong. Bodoh punya PAS!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. strategi baru ni.. self sabotage sebab nak dapat simpati..
      jage jage....

      Delete
    2. sebarkan laa. rakyat sudah tak muak dgn UMNGOK BN NI . 15 tahun fitnah lg. cukup2 la makan duit haram tu ...

      Delete
    3. Ade lagi bangang yg kata benda ni fitnah, mmg tahap dewa punye bangang dah ko ni!
      Fitnah tu kalo macai2 PR yg buat cakap takde bukti (kalo ade pun rekaan semata2!)... Ni bukti udah depan mata nak fitnah mendenye! Kalo bangang ni tak bodoh, kompom bangang ni gile! Kehkehkeh!!!

      Delete
    4. Kmu ni semua dln ajaran islam n agama masing2...so kita tgo ja apa kesudahan.... Kmu yg menghina,memaki datuk sri anuar tu lg besar dosa kmu...lebih baik panjat kn doa...minta dgn tuhan selesai kn semua ni...bukan kmu nak memaki hamun org ni.... Fikir2 kn la.... Sbp diri kita sendiri pun blum tentu tanah akan terima bila da smpi ajal......

      Delete
    5. tetiba je PAS jadi islam bila isu anuwar.

      Delete
    6. Bro!... hang punya janda apa citer!?...

      Delete
  8. adessss! nmpk mcm dia....tp bukan dia ker?

    ReplyDelete
  9. aku nak part 2, part 3, part 4 dengan part 5 pleasee...

    siapa laki gebu tu?

    ReplyDelete
  10. ada kah anda terpikir kenapa serangan peribadi di lakukan pada anuar ibrahim...saya rasa lantak lah dia nk buat apa pun tapi kenapa serangan peribadi ini berlaku hanya pada anuar dan rakan2 nya...letak tgn atas dahi sebelum tido dan kita pikir sejenak....kita pikir juga kenapa beli kapal selam beratus juta hanya 2 biji sedang kan kita boleh beli 5 biji dgn duit sebanyak itu...apa kah serangan peribadi ini bagi menutup rakus nya kerajaan bn berbelanja duit rakyaat.....bila anuar jadi pm segala rahsia akan terbongkar....

    ReplyDelete
    Replies
    1. nampak sangat kau ni bodoh.... kita dedahkan siapa Anwar demi nak selamatkan Malaysia. Kau nak peliwat jadi perdana Menteri ke? Bodoh nak mampos.... ke kau ni GAY?

      Delete
    2. ini bukan serangan peribadi. ini cuma nak tunjuk siapa bakal PM kita. anyway, anwar belum jadi PM tapi rahsia dia sendiri dah terbongkar

      Delete
    3. jantan sungguh jiman... bang non suka !! .. berapa kontena duit 500 ngan 1000 belum dipanjangkan cerita lagi tu.. amboi.. hang pernah beli kapai selam ka?.. jangan teruja sangat.. umno tak kejam.. masyarakat yang mencari2 kebenaran itu lah yang 'kejam'.. bang non pun kejam.. kejamban..

      Delete
    4. Kalo pencacai makann dedak 2 tunjuk video pun dier ckp konspirasi,,,hari2 chinadoll dier nafikan ,,nimt rg2 muka dier lgi,,mampus ko anuar,,,

      Delete
    5. Jiman Jantan said...

      "saya rasa lantak lah dia nk buat apa pun"

      Confirm kau pun gay jugak. Wakakakaka

      Delete
    6. lantak lah dia nk buat apa pun......
      ______________________________________________

      PALEHOTAK KO la Jiman jantan.....ini Malaysia la bodo!!! bukan US, 60% population are Malays and Muslim.....kami x rela ada PM yg ada perangai mcm ni...bodo!!!

      Delete
    7. Cuba nanti sebelum tido ko letak tangan atas dahi, lepas tu ko fikir, apa akan jadi kalau anuar jadi PM, LGBT dihalalkan?, Kalimah ALLAH di pelekehkan? Melayu Islam berhak untuk pilih agama nya sendiri dan juga bayangkan kalau sekarang nie dia boleh berasamaradana dgn kaum sejenis, aku rasa akan datang anak muda bebas kot masuk hotel2 budget? dah tak payah ada kes kes khalwat lagi mcm negara seberang. dan mungkin itu ada salah satu faktor menyebabkan korang nie sanggup jadi pecacai anuar? Bagi aku ini bukan serangan peribadi tapi ini adalah serangan untuk MENYELAMATKAN MALAYSIA dari manusia yang ada agenda dan kepentingan sendiri.

      Delete
    8. tuan,

      manusia ini nak jadi perdana menteri. kita nak undi ketua negara biarlah yang bermoral elok sikit...

      Delete
    9. bodo lah ...patut yang ikut Rejim PR ni ngang je Anwar buat ape pun takpe biarkan..dia kencing apa pun semua betul terima walaupun tak betui dia kona kasinampak betui takpe terima ..... BUTOH la ini anjing sudah mau jual porak peranda negara lagi ko mau bela ..sial tul lah mamat ni.. Papagomo aku rasa budak ni pernah main dgn org dlm gambo ni kot..membela sangat

      Delete
    10. Jiman Jantan ni ada akal ker xde? Pemimpin LGBT ni yg ko agung2kan? Ko ni gay ea? tau tak apa jd pd masyarakat klau dia amalkan segalanya bebas? Kerajaan Perancis pun dah confirm xde isu kapal selam, ko berkokok apahal? Ko tau tak apa jadi pd matawang dan ekonomi Malaysia klau dia cairkan note 500 dan 1000 bernilai 10bilion diluar negara? Klau Allah dah berikan akal utk kau menilai mana buruk dan baik ttp kau tetap memilih yg buruk lg merosakkan masyarakat, jatuhlah berdosa kufur nikmat ko!! Klau Allah nak tarik nikmat tersebut, jangan terkejut nanti tiba2 ko jd baghal xtau guna akal menilai lagi..

      Delete
    11. jiman jantan....aku nak pinjam gincu ko sikit boleh tak??? bila ko cemolot dengan nuar berahim mulut dia busok tak??? pukimak punya jantan!!!!

      Delete
    12. Eh berok....kalau dia penjual satay, aku tak kisah dia nak sumbat kat ayam ke?.. juboh engkau ke?...lembu ke?..kambing ke? lantak dia lah..tapi dia nak jadi pemimpin aku. Itu sebab semua orang tak boleh terima.

      Yang beritahu kau harga kapal selam tuh mahal siapa?..orang yang nak menjatuhkan negara Islam jugak kan?..selama nih berita yang kau dapat dari Anwar tipu helah dia ialah kerana nak tutup rakus dia bila nampak juboh bukan nak tutup rakus kerajaan.
      Harga kapal selam ratus juta boleh dapat 5 kata kau? 5 tuh bukan kapal selam itu torpedo si Anwar yang kau idam2kan.

      Delete
    13. Hoii jiman jantan.. kalau bangsat ni nobody ada gua kisah, pegi mampos lah dengan dia,, ni dia kehulu kehilir menjaja jaja sana sini menjatuhkan maruah melayu, menjatuhkan kesucian agama kami.. tu yang ko kata jangan kisah.. kepala hotak benak hang... rakyat memang wajib tahu perangai bangsat ni sebelum dia nak jadi PM.. ada ke tempohari datang tempat aku declare depan kaum china Cua Juie Meng bakal MB johor.. kan haramjadah bangsat punya melayu tu ... gua panas beb bila ada orang cuba pertahan melayu bangsat ni.. lu nak kongkek lu kongkek lah.. tapi janganlah hancurkan bangsa lu bangsat...

      Delete
    14. Bekas bini lari pun tak sedar...

      Delete
  11. Nampak je macam dia, tapi rasanya macam dia...
    Ini bukan konspirasi...

    ReplyDelete
  12. You're dead Anwar..
    Wait for another bom!

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  14. nampak macan saudara Anwar Ibrahim....
    e eh...bukan3....
    macam Dato Seri Anwar Ibrahim...
    eh...yer ker....bukanlah...
    macam abg non....
    eh...macam AlJubs jer.....

    ReplyDelete
  15. What the actual fuck??

    That's...that's him! It's Huguan Siou!

    He has discerning taste in men, too. Look at the body of that guy, so ripped! My god, it must be his payday. He must be foreign.

    Hahahahahaohwow, y'all PR goons should stop fapping to these pics and go mandi wajib. You're dead before the next PRU starts

    ReplyDelete
  16. konspirasi lucah auno menjelang pilihan raya.... mukaade iras tp gua yakin ini bukan kerja DSAI..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Auno tu apa

      Anwar Untuk Next Obama?

      Delete
    2. kalo bukan kerja dia.. mungkin dia dikerjakan? jap nak imagine

      Delete
    3. Allah Taala itu hakim yang bijaksana, siapalah kita? Makhluk kerdil yang serba kekurangan. Hindar buruk sangka, mengeji, memfitnah dan menyumpah pasti kita diberi hidayah.

      Delete
    4. Maskinah.. aku rasa ilmu agama kau tu pi bagi kat nuar tulah.. tengok dia boleh bertaubat tak?

      Delete
  17. hehe apsal yang buat aklsi lucah aje muka IRAS anwar? apsal takde muka iras nik aziz ke, iras karpal singh ke, iras mak lampir ke, apsal hah? apsal? sebabnya memang itu adalah anuwaq!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nik aziz buat video lucah? mana mampu beb! arah kan mcm belakang ofis dia tu, boleh la

      Delete
  18. KEMBANGG TEKAAKKKKKK!!!!

    kalo bukan keje dsai, ni keje jijah ko?? ekau bodo eh??


    KEMBAAAANGGGG TEKKAAAAAAKKK!!

    ReplyDelete
  19. Huguon Siouo aka Mat Stor Kunyit...u fuckin moron anwar....!!

    ReplyDelete
  20. MACAM ANWAR, TAPI BUKAN ANWAR ... PALA HOTAK LU ANWAR, TUNGGU LA VIDEO KUAR

    ReplyDelete
    Replies
    1. MMG org sllu ckp mcm anwar tp bukn anwar, termasuk yg bersekongkol dgn us dr zaman dulu anwar tp bkn anwar..kah3..research lua negarapon ckp anwar tp org kite ckp bkn anwar..kah3..sronok anwar mengudekn org 2 yg taksub dgn die..kah3..sudahla...PLZ NO TO ANWAR!!!!!!!!!!

      Delete
  21. puak PR dah meroyan ini bukan anwar ibrahim.habis tu ini siapa ??? lihat betul-betul wahai puak PR !!! INILAH PEMIMPIN ANDA !!! muahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inilah pelakon upahan UMporNO yang rupa cam Anwar. Kalau ni Anwar mesti video dia warna warni

      Delete
    2. Tulang Besi dah bertukar jadi Tulang Kayu...kah..kah..kah..

      Delete
    3. Bermati-matian ia mempertahankan al jubri ye si tulang besi? (besi ke babi ha?).....

      Delete
    4. kalau dalam warna warni, takut banyak yang tak lalu makan lebih 100 hari.. mana taknya .. warna kunyitm warna kahak hijau, warna ky jelly semua nampak jelas.. aku ingat yulang besi ni cerdik sangat.. rupanya bodoh terlampau..

      Delete
    5. haha Tulang Besi tak dapat terima kenyataan...hahahaha

      CCTV memang banyak yang xde colour, yang ada colour tu pun korang takkan percaya punya. Ataupun Tulang Besi sangkakan porn mesti dalam colour dan HD sebab macam itulah porn yang dia tengok hari-hari dalam Redtube

      Tengok ni http://en.wikipedia.org/wiki/Closed-circuit_television_camera

      "Saving uncompressed digital recordings takes up an enormous amount of hard drive space, and a few hours of uncompressed video could quickly fill up a hard drive. Holiday uncompressed recordings may look fine but one could not run uncompressed quality recordings on a continuous basis. Motion detection is therefore sometimes used as a work around solution to record in uncompressed quality.

      However, in any situation where standard-definition video cameras are used, the quality is going to be poor because the maximum pixel resolution of the image chips in most of these devices is 320,000 pixels (analogue quality is measured in TV lines but the results are the same); they generally capture horizontal and vertical fields of lines and blend them together to make a single frame; the maximum frame rate is normally 30 frames per second.

      That said, multi-megapixel IP-CCTV cameras are coming on the market. Still quite expensive, but they can capture video images at resolutions of 1, 2, 3, 5 and even up to 11 Mpix. Unlike with analogue cameras, details such as number plates are easily readable. At 11 Mpix, forensic quality images are made where each hand on a person can be distinguished. Because of the much higher resolutions available with these types of cameras, they can be set up to cover a wide area where normally several analogue cameras would have been needed."

      Bagi kamera CCTV, yang penting ialah pengkompresan (saiz kecik) dan kebolehan merakam banyak rakaman pada sela masa panjang. Untuk forensik, asalkan dapat mengecam muka orang sudah cukup. Tak perlu colour.

      Delete
  22. keh keh keh ... MANTAPPPP , terkial-kial ko nak jawab dalam TWEET , itu bukan saya... ITU RAJA GOYANGG.... marilah bergoyanggggg... adooiii dari jam 12 tgh malam aku keras perut tahan gelak

    ReplyDelete
  23. Kali ini suspek utama sodomi Saiful Bukhari nak lari mana? Aksi sundal lelaki yg sama dlm video chinadoll semakin menyakinkan kita budak Cheruk Tokkun ini layak mampus saja.

    ReplyDelete
  24. Isnin ni ke Video nak keluar? Khabarnya lah....

    ReplyDelete
  25. huhhhhhhhhhhhhhhhhhuuuuuuuuu............KANTOI DH........HAAAA....

    ReplyDelete
  26. Pulak? Aah sudah. X abis-abis lagi ke?

    ReplyDelete
  27. Sengaja memperbodohkan rakyat malaysia. Siapa yang percaya, dia yang bodoh. Siapa yang buat fitnah, dia atau keluarga akan diberi pengajaran dari tuhan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bala dah mampus.Itu lah pengajaran dari tuhan.
      Sampai di Malaysia bukan main bersumpah atas agama dia.
      Katanya,kalau dia menipu, akan dapat bala.Kojol terus.

      Sebab tu anwarsampai sekarang tak berani bersumpah.

      Si bodoh yang suka membodohkan orang.Kah kah kah.Macai dah panas.Macai dah panasssssss!

      Delete
    2. bodoh piang punya cai cai macai PR

      Delete
  28. Ya Allah, jika benarlah makhluk yg bernama Anwar Bin Ibrahim ini melakukan perkata terkutuk itu, Kau berilah dia hidayahMu utk kembali ke pangkal jalan. Dan Kau bukakanlah mata serta pintu hati semua pengikut dan penyokongnya yang beragama ISLAM untuk menerima dan mempercayai perkara ini agar kami semua umat ISLAM di bumi MALAYSIA ini dapat bersatu untuk menyelamatkan negara kami dari manusia ini dan puak kafir yang semakin melampau pada hari ini. Amin, Amin, Amin Ya Rabbal A'lamin...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sambung lagi doa ni....

      Ya Allah sebaliknya sekiranya makhluk itu bukan Anwar, kau bukakan lah hati mereka2 yang memfitnah beliau untuk memohon maaf daripada beliau, sekiranya mereka masih berterusan menebarkan fitnah ini, kau balikkan lah fitnah ini pada mereka dan keluarga mereka.... Jadikanlah mereka dan keluarga mereka seperti yang mereka sendiri fitnah kan... Amin Ya Rabbal A'lamin...

      Delete
  29. kahkahkah..anjing2 umngok boleh la ko nk tipu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. panas bontot... hahah cai cai PR... insaf la.. org sume dah lari dari korg.. jgn nk syok sendiri

      Delete
    2. kahkahkah babi pkr masih tak percaya .. pi mampos lah lu dengan babi lu

      Delete
  30. ada jugak org sokong anuar ya...... btul2 pelik

    ReplyDelete
  31. semua salahkan orang..anwar relekk jek

    ReplyDelete
  32. aku doakan org yg buat video or gambar fitnah ni dikenakan bala yang paling dasyat oleh Allah! Allahuakbar Allah maha besar!!!! Manusia xboleh lawan hukum Allah!!!! hancurkanlah mereka2 ini ya Allah!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bala dah kena bala dah.Kah kah
      Dah mampos.

      Ni kau menaip sambil tangan tadah ke langit ke ni? Kah kah.Dah tua-tua pun kena bodohkan dengan anwar.

      Macaiii macaiiii...kesian.

      Delete
    2. Pasal Allah swt Maha Besar lah Allah swt tunjukkan kepada manusia diluar sana siapa Anwar Ibrahim sebenarnya...

      Cicak mengkarung ni semua, siapakah mereka??? Adakah mereka tahu siapa Anwar Ibrahim sebenarnya? Orang yang bersama dengan Anwar Ibrahim semasa dia DIPECAT pada 1998 semuanya dah TAK bersama dengan Anwar Ibrahim... Tanya pada diri anda,, KENAPA??? dan MENGAPA???

      Sebab Allah swt telah menyedarkan mereka semua, termasuk yang bukan Islam....

      Delete
    3. Hahahah...

      Ni da makan ubat ke belum?

      Juak2 PR yg meroyan rupanya x berapa cetre otaknya, sbb tu x boleh berfikir dgn baik.

      Delete
    4. "Manusia xboleh lawan hukum Allah!!!! "

      Aku setuju. Bawah hukum Hudud, DSAI kena rejam sampai mati.

      Delete
  33. ►Pukiwak BABI betul lelaki main Kotey lelaki.Kecut Kotey aku tengok JuburTaik cium leher laki tu sambil goncang-goncang Kotey jantan tu.PtuuuiiiHHH.....!!!!

    Seperti biasa.

    ► Sepat Kering akan memekik "Itu Bukan Anuar",Itu Bukan Anuar"
    ► Ini Video takder color.Video lama tahun bila ntah tak bleh pkai.
    ► Video ni besi,plastik,asbestos bagai tak boleh jadi saksi.
    ► Video ni hasil imej janaan computer canggih dari Pixar Studio.
    ► Kotey JuburTaik Bengkok.Kotey lelaki dalam ni Kurus Tinggi.Tak sama
    ►Ini semua konspirasi UMMNO nak jatuhkan imej JuburTaik.Persoalannya yang kau pergi main JuburTaik saper suruh BODOH.PtuiiiHHHH...!!!

    Terima KaseeYY..!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apsal video hitam putih kabur lagi sekali? Skrg ni mana ada video hitam putih dah. semua warna warni

      Delete
    2. tak kan nak panggil director dan buat screenplay pulak. agak tulang dan otak kau pun besi

      Delete
    3. Tualng besi pernah tengok ke video daripada pesawat canggih ratusan juta ringgit milik Amerika Syarikat mengebom sasaran. Tetapi kenapa video tersebut hitam putih? Dah mampu buat pesawat harga ratusan juta takkan tak mampu pasang video kamera warna? Fikirlah tulang,...opps lupa tulang mana ada otak... he he

      Delete
  34. Kalo takde angin masakan pohon bergoyang kecuali ada Raja Goyang sana atas ada dudok..

    ReplyDelete
  35. Satu je soalan
    Yang mana satu yang betul ni?
    1 - badan Boroi (china doll)
    2 - badan Shape (dalam gambar ni)

    Keliru la....

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak silap ni yg Nalla kata dia ade simpan video AnWar nih. Rasa2 time tu dia DPM tak,..wakakaaaa...peiii dh..(,")

      Delete
    2. Lepas kejadian China Doll, dia pergi Gym agar badan kurus. Patut ah dia buat pembedahan plastik agar muka pun berubah. Bukan perut tapi muka. M.U.K.A = muka.

      Delete
  36. Aku tak tau le Jijah oii.. yang mana Nuar ni rasa lebih sedap..!! ko pulak Nurul Izah tak nak terima kenyataan ni ke?

    ReplyDelete
  37. Tanya sama Anwar
    Mana jam Omega
    Nanti jawab Anwar
    Ada pada Azizah......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tanya sama Azizah
      Mana jam Omega
      Nanti jawab Azizah
      Aku x tahu apa2......

      Delete
  38. hehehe kesian pro UMNO besusah payah buat fitnah lg. tak pe, kami ada pakar video , gambar dan 3D . kami akan bongkarkan penipuan ini . maaf ye, rakyat dah muak ttg fitnah ini semua . kesian ko papagomo , keje memfitnah je sampai bini ko pun lari tgglkan ko . hahaha bini lawa , lau dpt kat aku . aku jaga baik2 ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bahlol betul la ko ni hahaha..dah terang2 nuar kaki jubur tengah cekedum ko kata fitnah?! hahaha video besi ek kahkahkah.. betul punya hati bangsat ko ni...pentaksub kaki jubor..puihhh

      Delete
    2. tak dpt kote anuwar tu...

      Delete
    3. baghal la lu mamat.. kenapalah lu nak bersusah payah nak defend Nuar tu.. lu gay tua ke?....

      Delete
    4. "kami ada pakar video , gambar dan 3D"

      Pakar video setakat Windows Movie Maker, pakar gambar setakat Adobe Photoshop/Gimp, dan 3d setakat Google Sketchup belaja sendiri buat apa

      Pakar forensik polis ada ijazah, lagi power dari pakar korang.

      Delete
    5. cuba pakar buat video muka najib.. confrim xleh lwn pkar umno :p

      Delete
  39. Nabi x mengaku umat....tak kan rakyat nak terima dia sebagai pemimpin!!aku x nak..

    ReplyDelete
  40. Astaghfirullahalazim .. istigfar banyak2.. dilaknat tuhan siapa yang luar tabie ni.. tikam belakang berdosa tau.. edarkan gmbar ni pun berdosa.. sama2 lah kitA bertaubat..

    ReplyDelete
  41. orang bodoh piang jer percaya anuar.... sebab tue mahatdir kata orang bodoh masuk umno ... orang cerdik masuk PAS.... fitnah la... apa pon kenyataan rakyat mahu perubahan sama ade sesiapa yang layak jadi PM malaysia Ke 7 mesti dari PR... apa pon suruh jer Najib bubar parlimen ader brani ke nak bubar...

    ReplyDelete
    Replies
    1. mesti la berani bubar.cuma lam situasi di sabah tu.. kita sabar dulu ye pembubaran tu...

      Delete
    2. zumal bodoh. itu adalah anwar. bukannya anuar. bodoh

      Delete
  42. Salam perjuangan..mohon tuan pautkan blog saya disini.http://metromalaya.blogspot.com/.blog tuan saya sudah pautkan.t.kasih

    ReplyDelete
  43. Sekarang ni,

    Tanya sama anwar
    Apa sebab goyang
    Nanti jawab anwar
    Kondom tak pakai........

    ReplyDelete
  44. Jom kita doa sama2.. Ya Allah.. andai ini fitnah.. Kau trunlah bala pada penyebarnya.. dan andai ini benar.. Kau tunjukkanlah kebenarannya dan bukakan lah pintu hati Kami untuk menerima kebenaran itu. Sesungguhnya kami rindukan kebenaranMu Ya Allah..

    ReplyDelete
  45. Bukan anwar la..muka yg ni pnjg sikit...anwar lebar sikit...jgan trgolong dr insan2 yg mmbuat fitnah...nauzubillah..

    ReplyDelete
  46. Replies
    1. Pandai pulak ekau cakap edit bila bukti depan mata.

      Kalo kena pemimpin UMNO, org ckp bukti air liur pun ko pecaya.

      Malangnya hiudp seorg penyokong tegar PR.

      Setiap masa asyik kena tipu....hahahha

      Delete
  47. Edar gambar ni dengan niat supaya rakyat kenal siapa anwar sebenarnya lalu tidak memilih dia sebagai pemimpin.. it's the right thing to do..

    Tapi cai pencacai pak nuar gay tua biasalah... semua benda depa pusing..

    Hahhaahaha

    ReplyDelete
  48. HADOIYAIII!! LAGI-LAGI ANWAR!! INI SEMUA KONSPIRASI BALA... LEPAS BALA MATI JE TIMBUL CERITA BLUE GAY ANWAR NI...

    MAMPOS ANWAR!!!HAHAHA

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. ni bala peniggalan bala.. ini sebenarnya wasiat bala...

      Delete
  49. Rasanya kali ni video ni lagi auta sbb diorang buat tergesa-gesa. Diorang dah malu kes Saiful tu dah terlondeh sapa dalangnya. Tidak lain dari Najib Tub Razak sendiri

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesian aku dengan situlang kayu ni - dah gelabah sakan

      Delete
    2. karpal singh pernah dedahkan,mat sabu pula beri gelaran,gambar sudah disebarkan,video sudah ditonton, yg belum dijumpai ialah orang yg menyerupai anwar je.

      kepada pendokong pr eloklah rasanya tanya kepada karpal dan mat sabu,sebab semasa mat sabu beri gelaran dulu tak seorang pun penyokong pr mempertikaikanya.
      kalau semua itu kerja umno/BN masa bila karpal dan mat sabu join umno/BN?

      Delete
    3. Apa yang malu kes Saiful tu... bukannya si bapa yang kena balun... Bapa Saiful tu ye tulang, bagai haruan yang makan anaknya... Zaman le ni dah macam biasa...Eh eh pandainya memfitnah Najib pulak... yang nampak tegesa-gesa ialah si pelakon tu... bendele ko ni tulang....

      Delete
    4. kah kah kah.. dulu bukan puak2 PR ke ckp bapa saiful ni hutang berlambak la kena bayar UMNO la itu la ini la tup tup tup korg jilat balik ludah korg... giler pelik.. bye bye PR tak nampak ke rakyat skang kat mne2 sembang pasal nuar 'u ulang i saman u' ngn tian chua bodoh tu? hahahah putrajaya makin jauh... seronok aku!

      Delete
    5. lain kali gunalah tulang titanum.. jadi tak lah berkarat .. bodoh piang ..

      Delete
  50. Ya Allah kau pelihara lah negara Malaysia ini,

    Dahulu Sebelum dan selepas merdeka kaum keturunan Cina Kominis cuba menguasai negara ini.

    Kini mereka menguasai Ekonomi negara.

    Ya Allah, Agenda setrusnya puak DAP ini adalah menguasai kuasa politik negara dengan cara mengkeldaikan PAS dan PKR.

    Media dan Kristian adalah organisasi penting DAP.

    Jika Anwar atau Hadi memerintah sudah pasti DAP yang berkuasa.

    Apabila DAP berkuasa maka kuasa kaum bumiputra akan hilang dan seterusnya NUR HIDAYAH ISLAM pula akan hilang seperti mana yang telah engkau tunjuk kan di negara Singapura.

    YA ALLAH kau pelihara lah negara ini dari KAUM NABI LUTH. Andai kata ANWAR memerintah sudah pasti mendatangkan KEMURKAAN MU, seperti mana telah kau LENYAPkan KAUM NABI LUTH dari mukabumi ini.

    Golongan DAP, PAS dan PKR sudah pasti tidak mempercayai KEKUASAAN MU tetapi KAMI, KAMI golongan yang MENENTANG puak DAJJAL ini akan terus berusaha menghapuskan golongan ini!!!!

    Bangkitlah SAUDARA-SAUDARIKU, hapuskan kaum DAJJAL ini.

    ReplyDelete
  51. Bila tengok gambar gambar geli geleman kat atas tu maka teringat aku sebaris lagu Allahyarham Tan Sri P Ramlee yang berbunyi " tiada kata secantik bahasa nak ku puji adinda" dalam erti kata yang lain tiada kata yang dapat ku kata untuk memuji kehebatan bang Non

    ReplyDelete
  52. knp pncacai pr masih x prcaya..lagi..

    ReplyDelete
  53. Saya tak percaya itu Anwar dan rakyat mentaliti Pakatan pun tak percaya. Saya yakin Tuan Tok Guru dan Hadi pun tak percaya. BERSIH lagi tak akan percaya. Malis Agama memang dah lama pun di perhatikan oleh Allah swt. Jika ada pun orang yg berani percaya ialah Karpal Singh. Itupun dia takkan percaya. Siapakah yg melantik PM...Yg Dipertuan Agung. Adakah baginda percaya? Jom perhatikan. Tapi hati ku menunggu penafian semua pihak. Hanya di Malaysia boleh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. shali ooohh shaliiiii
      hang ni jambu la... I pun tak caya you...
      I kwonfiden dia not gilti.

      Delete
    2. Siapa cakap itu Anwar? hahahaha... Bang Non ade la... :p

      Delete
  54. karpal dh bgtau ada bukti aktvti ni....hakim pun dh sebut ada aktviti ni..cuma kurg bhn bukti..peguam islam x sanggup nak bela kes ni....cuba fikirkan semua peguam islam sebelum ni. mmg betul2 islamik tapi x sanggup...knp?...cr la bukti lain dn gabungkn kita akn tahu kptusannya..inilah wajah sebenar yg dkatakan pwmimpin anugerh..

    ReplyDelete
  55. Hahahahahahhhahahahahahaaahahahhhhhahahaaahahhhhhahaaahahaaahhhahahahahahahahahhhhhhhh............ AlJuburan... Is 4ever.... actor or not... You ulang i saman you.... wakakakakaka.....

    ReplyDelete
  56. Hahahaha........ memang sebiji rupa dia tu lah. Mane ada orang lain yang rupa macam dia. Kelibat dia memang dapat di kenal pasti dengan sekali pandang je. Terbaik bro...... belasah dia kali ni cukup2. Biar pencacai tahu dengan siapa dia sanjung2 sangat tu. Hehehehe...

    ReplyDelete
  57. terbaik la.. hahaha bye bye PR.. dalam setahun ni rakyat dah cam lari dari PR.. nape ye? hahaha patut la askar upahan PR di ruangan cyber ni kepanasan

    ReplyDelete
  58. Kita mencari kebenaran dari Allah swt bukan dari manusia2 yg mmg bencikan dia.... minta semua pergi depan Kaabah minta Allah tunjukkan kebenaran yg nyata.... jika nyata dia salah... kami bukan mahu dia jadi pemimpin tapi pembersihan parti yg kotor

    ReplyDelete
  59. ramainya macai2 bn di sini..hahaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehhh sikitnya cai cai PR kat sini.. oh lupa, ramai dah lari dari pakatan rosak kan? terima kasih kepada insiden lahad datu.. Al-Fatihah untuk yang terkorban

      Delete
    2. Mesti la ramai bai...sbb tu jd kerajaan.

      Jgn jd mcm PR, macai2 nya ckit, tp berkokok riuh sedunia.

      Gebang aje lebih.

      Kecut anus tgk pemimpin anugerah Tuhan seronok bergoyang....hahahha

      Delete
  60. Lawaknye... Kenapa ada yang sebut pasal "Anwar". Rujuk balik post asal, mana ada dia tulis "Anwar"? Iks iks iksss.... Perasan lebih jeeeee... hehehehee...

    p/s: Kalau dah sendiri rasa gambar ni "macam org tu", jgn tuduh org len fitnah... nilau sendiri derrrr.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmm...no komen bila tgk...

      cuma sesaper yg nak petik atau link kan gambar nie takleh maklumkn siapa dia...sebab posting ni takde tulis nama saper2 pun..tak perlulah ada yg terasa...

      kang ada yg nak cari untung saman politik pulak...

      hanya biarkan gambar berbicara...

      Delete
  61. Nik Aziz nak kata apa lagi lepas ni...

    ReplyDelete
  62. hahaha macam pernah nampak. tapi di mana ya hehehe

    ReplyDelete
  63. ...........dan seperti biasa, mereka dan keluarga mereka akan berkata.........itu fitnah.....itu kerja jahat UMNO...saya lebih kenal suami saya...(dalam hati: ya, saya kenal suami saya...memang gitu lah perangai suami saya ....cilakaaaaaaaaaaaaaaaaa ko bang nuar!)

    ReplyDelete
  64. sblm ni ak penyokong tegar PKR..tp bile satu persatu tembelang anwar ni pecah, ak makin menyampah tgk org tua ni..ak xnk jadi bodoh mcm ahli PKR laen yg suke spin kebenaran..byk dah bukti mmg x boleh nk sangkal lg..jijik ak dgn org cmni..org mcmni ke kite nk angkat jd pemimpin?jgn jd bodoh lah..jgn2 isu lahad datu pon dia ada terlibat..nth la..kerajaan yg ak ktuk selama ni lah yg byk berjasa pd negara..Allahuakbar! kebenaran akan menjelma jua satu hari nanti!

    ReplyDelete
  65. Kalau ini benarlah ini konspirasi maka Mi5, perisikan British, CIA , FBI, perisikan Israel, freemason, Jesuit dan semua badan-badan konspirator terulung dunia kini berlutut sambil menundukkan kepala dan tersipu-sipu malu akibat terperanjat dan kagum kehebatan para konspirator dan SB Malaysia.

    Kerana memanglah image digital itu boleh dibuat tetapi semua image digital yang dibuat dapat disahkan palsu atau tidak oleh pakar-pakar dalam bidang berkenaan.

    Dahsyatnya pakar animasi di Malaysia dapat membuat image digital dan tidak dapat disahkan kepalsuannya oleh mana-mana pakar pun di seluruh dunia.

    Memang hebat!!! Tapi setelah mendengar kehebatan2 tersebut, timbullah perasaan dengki dan irihati di kalangan Tian Chua, Khalid Samad dan rakan-rakannya.

    Demi menafikan kehebatan pihak Malaysia itu dengan selambanya mereka berkata "Tak hebat pun, memang Anwar Ibrahim pun dalam video tu".

    ReplyDelete
  66. Beliau melahaq ngn juboq!!!!!!!! Hahaha

    ReplyDelete
  67. apsal buruk sgt gambar mcm pakai kalkulator. at least kasi la nokia pure view baru betul.. haha

    ReplyDelete
  68. apa kata,, pada yang xstuju,, kata ni fitnah bn,, pd anwar ibrahim tu..slepas video ni tsebar apa kata anda smua wat phimpunan pulak mcm phimpunan bersih yg anda nak ktulusan dri krajaan,, tu kowg smua wat lark kat anwar ibrahim,,, suruh dia pulak bersumpah scara islam disaksikan oleh ulama2 pas,, then tunjuk kat smua rakyat malaysia,, yang kata anwar ibrahim ni xsalah,, kalau dia betul x salah tentu dia berani buat sumpah laknat tu kan,, kalau dia btol difitnah dia tentu berani kan bersumpah,, as a leader,, ,, pd para pembangkang jgn hnya mmembangkang parti lain,, cuba ssekali anda cari dan siasat kbenaran pmimpin anda sendiri,,

    ReplyDelete
  69. pada yang kata gambar xjelas,, tu,, maaf kalau saya kata anda buta teknologi,, klu video cctv video yang diletakkan dlm tempt yang sembunyi kurang pencahayaan mmg larr video yang diambil itu menjadi hitam putih,,,, siapa yang xpernah tengok video cctv,,mesti persoalakan hitam putih video tu

    ReplyDelete
  70. Korang biasa tengok orang mati berlakon filem??? Marilyn Monroe.. Adolph Hitler.. Ronald Reagan semua pernah berlakon filem lepas kematian mereka... apa susah cari jer yg ada iras2 sikit2 lepas tu make up lah kasi nampak real...

    ReplyDelete
  71. it's sex,sex,sex & sex...is this all you guys know & do?
    Fitnah to all for this kind of low backstabbing others.

    ReplyDelete
  72. Lahaiii photoshop! Cai2 umngok thu ke photoshop tu ape? Get life la umngok!

    ReplyDelete
  73. "..muka macam saye...tapi buntut x same daa..."
    sambil melondehkan seluarnya didepan wartawan2...jijah pon senyum kelat...

    "...u ulang i saman..."

    kah..kah..kah...bang nonn...bang nonnn

    ReplyDelete
  74. Bukan previous video pn expertise kata TULEN kan... anak anak didik anwar tak caya jugak kan... tak payah la nak berlakon macam bijak segala.. mintak expert check. bila da check kuar result korang tak caya gak. semak la.. bebal!
    clinton pn takyah guna video rakyat tak sebodoh korang tuk sembah dia lagi.. ini semua semak!!!

    ReplyDelete
  75. nampak sangat copy and paste job...... hahahaa

    well done amno penipu...

    ReplyDelete
  76. Maaf Cakap lah...aku pon tak tau apa2 nak kata sebab aku memang tak tau apa2...tapi selalunya aku tengok semua footage Video CCTV memang mcm nilah quality gambarnya...tambah2 lagi orang yg kat dalam tu...Iras wajah sama...Cara Berdiri Sama..Lenggok Jalan Sama...Ruas Dahi Sama..Kilas Tangan masa Berjalan Sama...HuH! Aku YAKIN ALLAH SWT akan tunjukkan KEBENARANNYA dan MENYELAMATKAN BUMI MALAYSIA INI DARI SEORANG MANUSIA MUNAFIK BERTOPENGKAN SYAITAN...Wallahualam.

    ReplyDelete
  77. Itu semua bukan anwar ibrahim... tapi itu hantu raya anwar ibrahim... ha..ha...ha...ha... hantu raya ini yg bercita cita besar nak jadi mp ???

    ReplyDelete
  78. PRfags will deny deny deny, thats what they know, thats what their leaders thought them.
    biar buta mata jangan buta hati.

    ReplyDelete
  79. kebiasaannya gambar seperti ini adalah dari cctv. nama pun cctv, pasti ada video, kita tunggu tayangan selanjutnya...

    ReplyDelete
  80. Apa pun yg di tunjukan dlm gambar ni memang lah betul..tp kalau kebanyakan orang yang dah taksuf atas kepercayaannya terhadap Anwar ni nampak apa yg di lakukan di hadapan mata pun tetap akan di katakan rancangan dari Barisan Nasional yang di ketuai UMNO,dah tentu lah video cam ni tersorok di penjuru dinding..hehehe..pasal orang-orang yang sedemikian pun berperangai seperti ANWAR ni..bila masa lah orang-orang ni ada masa nak menyiasat dgn pelakuan Anwar ni,..masing-masing sibuk dgn tugas-tugas di atas dunia ni..lepastu sibuk nak memperkatakan perkara Fitnah..PUUUUIIIIHHHH...!!!! tak boleh harapnya manusia,menyusahkan negara jer!!

    ReplyDelete
  81. Kamera tu bukan hitam putih lah...kan ade warna....apeda

    ReplyDelete
  82. PERRGGHHHH SIAP COMOLOT LAGI.. BUWEK!!! HAHAHA.. TAPI TU KIRA OK.. BELUM MASUK BABAK PEDANG VS PEDANG LAGI.. GERENTI KORANG MUNTAH HIJAU CAMPUR SEBULAN TAK LALU MAKAN AAHAHAHA!

    HAI ANUWAR ANUWAR BILA NAK TAUBAT? INGAT PINTU TAUBAT SENTIASA WALAUPUN KITA HANYA ADA SEDIKIT IMAN. SUDAH SUDAH LAH TU BUAT KERJA TERKUTUK NI.

    ReplyDelete
  83. Mampus keras ekau Anwar Ibrahim.

    Doa KO PAS pusing pd PR.

    Allah Maha Besar.

    ReplyDelete
  84. ini spy cam saiz dia mmg kecil dan hanya diletakan ditempat tersorok. Kamera ni mmg kluarkan yg imej tak berwarna sebab ia hanya basic camera padan dgn saiznya. Kalau guna kamera cctv atau yg kecil sedikit pun dah tentu Anuwar bukak pintu je dia dah nampak. Penafian biarlah logik yg penting serahkan pada pakar yg ada kelengkapan mengesan ketulenan video.

    ReplyDelete
  85. apa lagi nak penyokong tegar anwar...bukti dah ada...kaki liwat gay...macam ni nak jadi PM pigi dahhhh....main buntut...dilaknat tuhan...

    ReplyDelete
  86. Saya memang dah suka bontot lelaki, nak buat macamana. Lubang kunyitlah paling sedap, korang mana tau...- anwar

    ReplyDelete
  87. bodoh nyer..........badan berketak ketak (org muda),muka anwar ibrahim.....hahahaha...carik la bro yg badan tua sikit, kelako kelako

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu badan. Tapi muka? Rambut? 100% match.

      Baju pun sama seperti yang dia pernah pakai ke ceramah

      Delete
  88. manusia yg takkan pecaya adalah manusia yg anggap dia segala-galanya.
    walaupun dia disiarkan live kat TV tgk main lubang bontot jantan pun, penyokong bangang sial
    anwar ibrahim takkan pecaya. agaknya satu cara utk pecaya, suruh anak remaja atau anak teruna jambu
    penyokong anwar tonggeng kat anwar dlm bilik berdua... mesti confirm ketulenan anwar sebagai juara
    bontot !!!

    ReplyDelete
  89. Post la video wei...ramai penyokong PR tak percaya. Mereka kata ini photoshop dan tipu daya.

    P.S. Sebenarnya mereka nak tunggu video tu keluar agar mereka buleh capmelan dalam bilik

    ReplyDelete
  90. Just wondering, why got camera in this hotel room? easy question to show the agenda of those who want bring down anwar's credibility. Enough with playing with scandal sex. Menjatuhkan seseorang pemimpin dgn menggunakan scandal sex adalah salah satu tanda kecil kiamat semakin hampir. Berapa ramai pemimpin dunia yg dikaitkan dgn scandal sex dan akhirnya tumbang? Kalau dari dulu mmg kaki fitnah, smpai kiamat pon tak reti nk taubat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://youtu.be/WDoSmwU15oY

      You're welcome.

      Delete
    2. btw link u bg itu adalah video? kenapa gamba yg disusun susun mcm kt atas je dimain kan satu persatu. takda nmpak pon video anwar berjalan dari katil tu ke, or mulut tgh sedap bercumbu ke, or memeluk erat antara satu sama lain ke. video sort gamba mcm ni pon budak sekolah rendah boleh buat

      Delete
    3. Perghh budak sekolah rendah... meh kenalkan aku ngan budak sekolah rendah tu.. aku byk gambar nak edit.. dateline dah dkt dah... tak cukup tangan.. nanti dapat payment aku kasi la budak tu komisen

      Delete
    4. boleh buat, tetapi bukan dijadikan kerja. takkan u tak faham kot, budak sekolah kan nak pergi sekolah belajar. yea diorang boleh buat, tetapi takda masa kot nak tlg u buat kerja tu, itu kan kerja u. hahahahhaha. i pon boleh edit and buat, tapi sorry, i takda masa nk buat kerja u yer

      Delete
  91. Dkt fb dh ade pn pic warna warni...tp dpersoalkan perot pulak..pusing2..pening2..dh xde point org2 aljuburi ni..hahahaaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau rasa anda islam dh cukup fahami ape yg terkandung dlm alquran, sila rujuk alquran sebelum menuding jari seseorang melakukan zina. tq.

      Delete
  92. " Dan orang yang menuduh perempuan-perempuan yang baik (berzina) dan mereka tidak mendatangkan 4 orang saksi**, maka sebatlah mereka lapan puluh kali dan janganlah kamu terima kesaksian mereka untuk selama-lamanya. Mereka itulah orang fasik "

    Hadis ini dengan jelas menerangkan :
    i. Wajib 4 orang saksi

    ii. Keempat-empat adalah lelaki

    iii. Mesti saksi itu orang yang adil ( tak melakukan dosa besar dan meninggalkan dosa kecil)

    iv. Keempat saksi mestilah islam

    v. Seorang yang berakal

    vi. Baligh

    vii. Mesti saksi melihat kemaluan lelaki masuk kedalam kemaluan wanita atau seumpamanya seperti melihat timba/gayong masuk kedalam telaga/perigi.

    Penggunaan camera? video? dimana ketelusan video dan gambar boleh dipersoalkan.

    Sudah sudah lah pihak yang mahu berkuasa tanpa halangan. kerana :

    Bersabda Rasulullah s.a.w

    "Tiada seorang pembesar yang mati sedang ia mati dalam keadaan menipu rakyatnya,melainkan Allah akan mengharamkannya memasuki syurga."

    ReplyDelete
  93. Apa la korang ni..gambar2 ni memang berwarna..tapi dh diedit jadi effect sephia kot.. Tgk smua gambar..nampak beza kan? Aku pernah terjumpa anwar kat uptown danau kota dlm bulan 2 x silap..xtaw apa tujuan dia datng situ mlm tu..tp mmg sebijik dgn susuk badan manusia dlm gmbr!

    Psssttt: xrela kepimpinan mlaysia bertukar tgn kpd org2 seperti kaum nabi luth.

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh, u nampak dia kat uptown? kenapa, dia tak boleh datang sana waktu mlm ke? ke nk kene dtg siang? uptown buka ke siang siang? urmm u nampak dia kt uptown buat zina ni ke? ke u tak nampak dia buat zina dgn mata u sendiri? wallahualam. dan jgn rela jadikan diri anda org yg menyebar fitnah. tq

      Delete
  94. kah3.....aku tak prcaya ngn semua pic2 nih...kalo betol sumer ni....ce tunjuk videonye sbnr.....kalo tkder nie dh sag org edit pic

    ReplyDelete
  95. mungkin org dalam video ni pengamal ilmu salah yg menyebabkan dia jd pengamal perbuatan terkututk ni.... Astaghfirullah al'azim... apa nk jadi...suku kaum Nabi Luth pun dah dilaknat Allah SWT sperti yg termaktub dlm al-Quran... Ya Rabbul Jalil jauhilah kami dari bala bencana dari-Mu sebagai amaran-Mu ke atas perbuatan terlaknat ini ya Allah...berilah hidayah utk bertaubat sebelum terlambat...Aamiin.

    ReplyDelete
  96. Nak nunggu Nuar brahi sontot bontot milo suam,tulang besi, poji perisik rakyat pulak, kalau si janda gersang Abby nuar nak sebat depan belakang pulak kut..Leman rajalawak dan bob lokman tu nuar tak hingin sebab bontot dah berkurapp..

    Kalau mereka ni kena sontot baru mereka nak percaya kut..

    ReplyDelete
  97. Mesti saksi melihat kemaluan? Wow saksi dapat skodeng

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu adalah hadis. rasa nk perkecil kan AlQuran Hadis dan Sunnah, saya hanya mampu berdoa agar tuan hamba dibuka kan pintu hati dan mendapat balasan setimpal dari Nya.

      Delete
  98. KENA BAWA BERUBAT ANWAR NI... PERYAKIT YANG DI SEBUTKAN OLEH ARWAH MAK YAN

    ReplyDelete